Pāriet uz galveno saturu
Vispārējais apraksts
I
Autors: Igors Sokolovs
Atjaunināts pirms vairāk nekā mēneša

Lietotnē Jumis Finance tiek nodrošināta automātiska dokumentu apstrāde visā tā dzīves ciklā. t.sk. apmaksas un parāda dokumentu grāmatojumu sasaiste.

Ja tiek ievērota secība un izmantotas visas automatizācijas iespējas, manuāli informācija jāievada vai jāpielabo tikai pirmdokumenta apstrādes brīdī.

Ienākošo dokumentu apstrāde

  1. Ienākošajiem dokumentiem tiek nodrošināta attālināta iesniegšana vai augšupielāde ar teksta atpazīšanu pa tiešo Jumis Finance, kas kombinācijā ar automatizētu jauno partneru ievadi un kontēšanas veidnēm, nodrošina dokumenta reģistrāciju sistēmā ar minimālu cilvēka iesaisti.

  2. Grāmatojuma izveide vai avansa norēķina sagatavošana notiek ar vienu klikšķi no ienākošā dokumenta, nodrošinot sasaisti starp abiem dokumentiem un informācijas pārmantošanu.

  3. Maksājuma uzdevuma izveide notiek no dokumenta grāmatojuma - ar pāris klikšķiem, nodrošinot sasaisti starp abiem dokumentiem un informācijas pārmantošanu.

  4. Ienākošā dokumenta apmaksas automātiskā fiksēšana un maksājuma uzdevuma automātiskā statusa maiņa uz Izpildīts notiek pēc automātiskās atbilstoša perioda bankas konta izraksta ieimportēšanas sistēmā.

  5. Bankas darījuma automātiskā sasaiste ar maksājuma uzdevumu un apmaksāto parāda dokumentu un grāmatojuma izveide arī notiek ar vienu klikšķi, nodrošinot sasaisti starp abiem dokumentiem un informācijas pārmantošanu.

  6. Automātiska pamatlīdzekļu uzskaite ar grāmatojumu piesaisti pamatlīdzekļu kartītēm.

  7. Nākamo periodu izdevumu uzskaite pa tiešo no kontējuma - norādot periodu un izdevumu kontu.

Izejošo dokumentu apstrāde

  1. Izejošo rēķinu izveide un reģistrācija sistēmā ir ātra un saprotama, pateicoties jauno klientu ievadei, izmantojot Okredo, saistīto datu ielasīšanai no partnera kartītes, pakalpojumu pievienošanai gan no saraksta, gan pa tiešo rēķinā, piezīmju sagatavēm un predefinēto paraksta zonu un kontēšanas veidnēm.

  2. Grāmatojuma izveide notiek automātiski no izejošā dokumenta ar pāris klikšķiem, nodrošinot sasaisti starp abiem dokumentiem un informācijas pārmantošanu.

  3. Izejošā dokumenta apmaksas automātiskā fiksēšana notiek pēc automātiskās atbilstoša perioda bankas konta izraksta ieimportēšanas sistēmā.

  4. Bankas darījuma automātiskā sasaiste ar apmaksāto parāda dokumentu un grāmatojuma izveide notiek ar vienu klikšķi, nodrošinot sasaisti starp abiem dokumentiem un informācijas pārmantošanu.

Vai saņēmāt atbildi uz savu jautājumu?